Alkonyat - Hajnalhasadás 1. rész újdonságok

2012.03.05. 08:06 MoovieRate

Hát ez a nap is eljött... Mint már mondtam, én egyáltalán nem szeretem az Alkonyat sorozatot, de megígértem az év eleji előretekintőkben, hogy összedobok majd egy ilyen bejegyzést, ha megjön az előzetese. Én is csak annyit tudok, amennyit levontam belőle (meg persze amit kínok közt hallottam róla), tehát nem sokat. De remélem, hogy azok, akik szeretik az Alkonyatot, elégedettek lesznek ezzel a HD minőségű, magyar szinkronos előzetessel.

A bejegyzés trackback címe:

https://moovierate.blog.hu/api/trackback/id/tr954289604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása